טיפים חשובים להדפסה על קנבס של עיצובים אישיים

הדפסה על קנבס במבצעים מדהימים
מבצעים 60% הנחה בהדפסה על קנבס

ראשית נפנה את תשומת לבכם להזדמנות מדהימה, להפיכת התמונה שצילמתם או התמונה שיצרתם בעזרת המחשב, או ל קובץ גרפי דיגיטלי שלכם להדפסה על קנבס ברזולוציית HD בצבעים חיים שישמרו את העצמה הגלומה בציור או התמונה שלכם.
לרשותכם מבצע ענק של  60% הנחה בהדפסה על קנבס בכל הגדלים. כאשר אתם מגיעים אלינו לחנות אנו מבצעים עבורכם את ההדפסה וההכנה במקום ובתוך 15 דקות אתם יוצאים לדרככם עם מזכרת, מתנה, תמונת קיר או תמונה לשולחן באיכות ודיוק בעל רושם עז.
לפני שנפרט את הטיפים החשובים להדפסה על קנבס נדגיש שאם אינכם מתמצאים בעבודה ויצירת קבצי מחשב או טלפון דיגיטלי להדפסה על קנבס אתם מוזמנים להגיע לחנות עם הטלפון, דיסק און קי או לשלוח לנו את הקובץ הדיגיטלי במייל ואנו בחנות מתמונה למתנה נעצב ונתאים אותו להדפסה על קנבס בגודל לפי בחירתך ואף נוסיף בעבורך כיתוב או ברכה אם התמונה מיועדת למתנה או מזכרת.

טיפים להדפסה על קנבס לבחירת גודל התמונה

ניתן להדפיס על מגוון גדול של מידות ומסגרות קנבס וישנה חשיבות לבחירת הגודל של התמונה הסופית לפני תחילת העיצוב. אין צורך לדעת בדיוק אך רצוי להחליט האם זאת תמונה על הקיר וגודל הקיר. האם זאת תמונה אישית להעמדה על מדף או האם מדובר בתמונה בגודל בינוני כמזכרת. ניתן להגיע לחנות או להכנס לאתר ולראות מה הם הגדלים הזמינים ולבחור מתוכם. כמובן שבכל זמן תוכלו לגשת לחנות ולמצוא את כל הגדלים הסטנדרטיים במלאי.
ככל שנהייה מדויקים יותר בבחירת הגודל של התמונה הסופית העיצוב יהיה קל ומהיר יותר והתוצאה תשקף את כוונתכם.

טיפים לבחירת העיצוב להדפסה על קנבס
קולז' הדפסה על קנבס

בהדפסה על קנבס בעזרת מדפסת דיגיטלית ברזולוציית ,HD ניתן להעביר באופן כמעט מושלם כל קובץ דיגיטלי ולהופכו לתמונה. בין אם מדובר בתצלום בודד, פזל תצלומים, תצלום עם כיתוב, ציור או קובץ גרפיקה ממוחשבת.
לאחר שבחרתם את הגודל, עליכם להחליט מה יוכלל בתמונה הסופית. האם תצלום יחיד בלבד או קולז' תצלומים מרובים, האם כיתוב ומיקומו וכן הלאה. במידה והגעת עם קובץ דיגיטלי ערוך ומוכן נבצע התאמה לגודל שנבחר אולם יש לקחת בחשבון שהגודל מכתיב באופן כזה או אחר את תוכן התמונה הסופית.
אנו ממליצים לא להפריז בפרטים ובמספר התצלומים שתכללו בתמונה אחת כי אם היא קטנה מדי ייתכן כי חלק מהפרטים החשובים לכם לא יהיו ברורים. למשל אם מדובר בתמונה הכוללת מספר רב של פרצופים במידה ונקטין אותם יתר על המידה אנו עלולים לאבד את היכולת לזהות את הפרצופים.
אנו בתמונה למתנה נשמח לעצב עבורך את התמונה כך שתהפוך למזכרת נפלאה וקישוט אדיר לכל מקום בו יוצב ההדפס.
הדפסה על קנבס בתוך 15 דקות

טיפים לעיצוב עצמי לפני הדפסה על קנבס

בכל טלפון חכם ישנה כיום אפליקציה לעיצוב תמונות ויצירת גרפיקה ממוחשבת. למי מבינכם אשר רוצים ניתן לערוך ולהכין תמונה בעזרת העורך של הטלפון החכם ולאחר מכן להעביר אותה על גבי הקנבס ללא קושי רב. אם אתם מיומנים בשימוש בתוכנה גרפית (בטלפון החכם או המחשב) הכינו בזמנכם את התמונה, הברכה, הקולז' שלכם ושילחו אלינו או כנסו לחנות ותזכו להנחה של 60% על כל הגדלים של הקנבס ותקבלו מוצר מוגמר בתוך 15 דקות. הדפסה על קנבס באיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדפסה על זכוכית - טיפ למתנה לכל עונה

הדפסה על קנבס בשרון בעידן הסמארטפון